۱۴ پاسخ

یه هفته دیگه ۳ماهش میشه سایز۳میبندم

سایز3

سایز ۳ میبندم

سایز 4

من سایزدو

3 میبندم

والا آلام من الان دخترم ۲ ماهشه دیگه سایز ۲ بایک خیلی فرقی نداره اندازه هاشون میخوام براش ۳ بگیرم. ببین ب پشت کمرش مربوط میشه ک بیاد بالا پوشک و دور ران پا تنگ نباشه .پوشک نباید پشت کمرش پایین باشه ک برسه ب خط باسن

منم سایز سه

سایز سه

سایز ۳

بستگی به وزن بچه داره عزیزم

سایزه۳

من الان دوماهش میشه چند روز دیگه دو می‌بندم ولی کوچیکه دیگه سه می‌بندم از فردا امشب دوتا دو مونده

۲ ولی احساس میکنم تنگه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۰ ماهگی