یه هفته دیگه ۳ماهش میشه سایز۳میبندم
سایز3
سایز ۳ میبندم
سایز 4
من سایزدو
3 میبندم
والا آلام من الان دخترم ۲ ماهشه دیگه سایز ۲ بایک خیلی فرقی نداره اندازه هاشون میخوام براش ۳ بگیرم. ببین ب پشت کمرش مربوط میشه ک بیاد بالا پوشک و دور ران پا تنگ نباشه .پوشک نباید پشت کمرش پایین باشه ک برسه ب خط باسن
منم سایز سه
سایز سه
سایز ۳
بستگی به وزن بچه داره عزیزم
سایزه۳
من الان دوماهش میشه چند روز دیگه دو میبندم ولی کوچیکه دیگه سه میبندم از فردا امشب دوتا دو مونده
۲ ولی احساس میکنم تنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.