۱۲ پاسخ

بستگی به رون های بچه ات داره، هر کدوم که توش آزادتره، من دارم ۵ میبندم ولی بازم رد میزاره، قبلا ۴ می بستم، الان ۴ بهش کوچیک شده، یه بسته ۴ مولفیکس باز نکرده مونده همینجوری، نی نی رفت روی ۵

سایز ۴ میبندم
چون سه رد میندازه روی پاهاش پی پیشم نم میزد بیرون

من از ۳ ماه ۱۰ روزگی دارم ۴ می‌بندم ، تقریبا بچم ۸ کیلوعه

سایز ۳

3 میبیستم

4میبندم

۳

من سه میبندم شل هم میبندم ولی باز رد میندازه این بستش تموم شه چهار میخرم

۳ می‌بندم رد میندازه هرچقدر هم شل ببندم می‌خوام ۴ بگیرم براش دفعه بعد

۳.

سایز ۴ میبندم

۳ میبندم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۰ ماهگی