بستگی به رون های بچه ات داره، هر کدوم که توش آزادتره، من دارم ۵ میبندم ولی بازم رد میزاره، قبلا ۴ می بستم، الان ۴ بهش کوچیک شده، یه بسته ۴ مولفیکس باز نکرده مونده همینجوری، نی نی رفت روی ۵
سایز ۴ میبندم
چون سه رد میندازه روی پاهاش پی پیشم نم میزد بیرون
من از ۳ ماه ۱۰ روزگی دارم ۴ میبندم ، تقریبا بچم ۸ کیلوعه
سایز ۳
3 میبیستم
4میبندم
۳
من سه میبندم شل هم میبندم ولی باز رد میندازه این بستش تموم شه چهار میخرم
۳ میبندم رد میندازه هرچقدر هم شل ببندم میخوام ۴ بگیرم براش دفعه بعد
۳.
سایز ۴ میبندم
۳ میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.