برا سرفه خلطی چی به بچم بدم ؟

۵ پاسخ

زادتین با شربت خلط ازیترومایسین خارجی خدا بخواد اینارو پیداکنی خوب میشه کم یابن

ایورامی

اگه بخاطر سرماخوردگی هست
شربت ازیتروماسین بده
برو داروخونه بگو واسه بچه یکساله میخام مقدار استفاده شم میگه
به من گفت روزی یک بار بدم روز اول 5 سی سی. روز دوم 2ونیم سی سی تا 4 یا 5 روز بدم

آزیترومایسین ۱۰۰

ممنون از همه🌸

سوال های مرتبط