خانما هزینه سزارین اختیاری چنده دکتر برای خودش چقدر میخواد ؟؟

تصویر
۱۷ پاسخ

قشنگم این عکسه خودته اگه ماله خودته دماغت و عمل کردی ؟؟

۲۵ به غیر هزینه بیمارستان

بیمارستان امام سجاد تبریز حدودا ۳۵ تومن میگیره دکترم اگه آشنا باشه کم میگیره

بیست الی ۲۵تومن.من دیروز از بهبود پرسیدم که سزارین هزینش چنده گفت چون بچه اول هست و سزارین اختیاری ۶۰تومن و اصلا بیمه شامل نمیشه ازاد حساب میشه

دکتر من ۱۲ برا خودش می خواد و بیمارستانم ۵۵ گفته با بیمه

عکس خودتی خیلی خوشگلی چجوری
عمل‌کردی صورت؟

ببین فرق داره بیمارستان ها و دکتر با دکتر
ولی تو حدودی شصت ۷۰تو نظر بگیر

۱۵دکتر ۶۵ بیمارستان رفیقم ولیعصر سه روز پیش کرد

دکتر من ۲۰ می‌خواد بیمارستان هم شمس میرم بیمه تکمیلی هم دارم ۳۰ درصد هزینه بیمارستان میدم

دکتر من ۳۵ میگیره، البته برای اجباری یا اختیاری فرق نداره قیمتش، فقط برای اختیاری باید نامه فوبیا بگیری و مدرک از ماما همراه

دکتر من ۱۰ تومن بیمارستانمم دولتی میرم هزینه زیادی واسم نمیفته

بستگی به دکتر و بیمارستان داره دکتر من برا خودش پول نمیگیره ولی بعضیا ۳۰ الی ۵۰ یا سکه میگیرن
بیمارستان بهبود حدود ۶۰
ولیعصر ۷۵‌
شمس ۵۰ الی ۷۰
محلاتی تقریبا ۴۰‌
الزهرا ۴۵
شهریار ۵۵

بین المللی بدون بیمه ۷۵ با بیمه۵۵
دکترم هم ۲۰

۶۰دکتر ۶۰بیمارستان

کم‌کم۲۰تومن دستمزد دکتر
هزینه بیمارستانم بستگی داره کجا بری مثلا بین المللی با بیمه۵۵تومن

هر دکتری یه نرخی میگیره دکتر من ۳۰ تومن میگیره

۸تومن

سوال های مرتبط