۳ پاسخ

تو دمای نهاایت ۲۵درجه تا ۴-۵ساعت میمونه. ولی از وقتی بچه به شیشه دهن میزنه نهایت ۱ساعت بعد باید خورده بشه. وقتی تو محیطه دیگه دماش خوبه نیازی به گرم شدن نداره وقتی تو یخچال میذاری دراوردی تویه ظرف اب ولرم بریز و شیشه شیر رو بذار توش تا کم کم هم دما بشن. باید دما طوری باشه که وقتی میریزی رو دستت چیزی ححس نکنی.هم دمای بدن بشه. شیری که یبار گرم کردی دیگه تو یخچال نذار

تو محیط چون هوا گرم شده بیشتر آر دو سه ساعت نمونه، یه ظرف آب داغ درست کن و شیشه رو بزار توش تا گرم شه

دمای محیط شیش ساعت
داخل یخچال دو تا سه روز
باید شیشه شیر رو بگیری زیر آب گرم

سوال های مرتبط