۷ پاسخ

نه گلم پسر منم گرفت خیلی خیلی بد هنوز خوب نشده خودمم گرفتم

ن جونم
ما هم گرفتیم اول خودم
بعدشم دخترم
خیلیا هم دارن ☹️☹️☹️

نیلا اسفند درگیر شد بعد سه بار بردن دکتر خوب شد هر بار یه متخصص اخری متخصص خوبش کرد

نه عزیزم منم تاالان درگیرشم بچم یه روزوبستریش کردن چون اصلاغذانمیهورد،دکترخصوصی دوباربردم هیچی یه باربردم عمومی بهش آزیترومایسبن دادبچم بهترشد

دخترمنم بد جور مریض شده تب داره چرک خشک کن میخوره هنوزم بعد شش روز کامل خوب نشده

دختر منم پریشب تب و استفراغ

نه عزیزم همه هستن باید خونه بمونی الان فصل بهار اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان 🍒موچی موچی🍓 مامان 🍒موچی موچی🍓 ۳ سالگی