۱۴ پاسخ

شب نشینی خونه باباجونم



اوف 😍😍

نوش جونت عزیزم.ماهم یکم وقت دیگه میخایم باشوهرم ی دوتا پیک بخوریم🤪🤪🤪

نوش تنبلیم میاد زغال بزارم براش🥺😂فایده نداره .

تصویر

من دارم پسرمو میخوابونم که سریال اخرمو حداقل با خیال راحت ببینم انقدر که ب من میچسبه و حرف میزنه بستنیم میخوام بخورم‌ دوساعته از دستش نتونستم🫣🤣

طعم چیه

منم دلم قلیون خواست🥺🥺🥺

ما که اصلا وقت نمیکنیم . بچه کجاست؟

نوششششش منم هوس کردم ولی تنهایی حال نمیده

نووووش عزیزم منم پریودم دارم میمیرم از درد😢

میدان با ما خیابان با ما🤣🤣🤣🤣🤣میبنم

تصویر

اوووف سحر مشروبم میخوری؟

بستنی میخورممممم

صفا باشه همین الان بساط جمع کردیم🤪🤪🤪

اوه my gad❤️

سوال های مرتبط