۴ پاسخ

چرا بده؟؟؟؟

وای منم دیشب بدون هیچ دلیلی جون درد شدید دارم و لرز الانم توان ندارم بلندشم

پسر منم دیشب یهو تب و لرز کرد خیلییی عجیب، چون کلا اصلا بد مریضی نیست ولی ایندفعه تبش اصلا پایین نمیاد هرکاری میکنم😢

آره هواخیلی بده دخترمم تب داره باگاهی سرفه خشک ازدیروز داغونم

سوال های مرتبط