چرا بده؟؟؟؟
وای منم دیشب بدون هیچ دلیلی جون درد شدید دارم و لرز الانم توان ندارم بلندشم
پسر منم دیشب یهو تب و لرز کرد خیلییی عجیب، چون کلا اصلا بد مریضی نیست ولی ایندفعه تبش اصلا پایین نمیاد هرکاری میکنم😢
آره هواخیلی بده دخترمم تب داره باگاهی سرفه خشک ازدیروز داغونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.