۶ پاسخ

کالاندولا

من پماد آ د میزنم خیلی خوبه قبلش زینک میزدم اونم خوب بود فقط بوش رو دوست نداشتم آ د گرفتم

کالاندولا

ان ان هم خوبه
پودر بچه هم خوبه

زینک گلم
ولی من کلا میزنم ک جوابه نسوخته تا حالا

زینک میزنم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۴ ماهگی