۱۶ پاسخ

من شنیدم کالاندولا خیلی خوبه

کلوتریمازول با هیدروکورتیزون و زینک اکساید، اما سوختگی های شدید

من پماد سوختگی چیکو گرفتم
بیمارستان هم کالاندولا داد

کالاندولا

همیشه میزنم وقتی میسوزه کرم اردن

سودوکرم عالیه

اره من از اول که دنیا امد همین میزنم واقعا جواب داد دوروزه خوب میشه

کالاندولا

کلوتریمازول و با ان ان میزنن

یه لایه زخیم بعد هر بار تویض پوشک بزن

کلوتریمازول خیلی قویه برای بچه
کالاندولا بهتره

سلام اردن زود خوبش میکنه

کالاندولا خوبه

کالاندولا از همش بهتره
من سبامد گرفتم عالیه ولی خیلی گرونه
گفتم این تموم شد کالاندولا میگیرم
میگن زینک اکساید هم خوبه

کالاندولابازینک

کالاندولا
آردن

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان فاطمه حسنا،حسن مامان فاطمه حسنا،حسن ۸ ماهگی