فقط کالاندولا جواب بود واسم
کالاندولا عالیه
کرم محافظ پای فیروز خیلی خوبه
من از کرم استفاده میکنم فیروز فوری جواب گرفتم
فقط کالاندولا
سودوکرم خریدم براساس تجربه اطرافیان که واقعا عالیه
برای پیشگیری هم کرم پیشگیری از سوختگی و التهاب ایروکس ، یدونه هم تالک فیروز رو گرفتم
کرم های سوختگی رو مداوم نباید زد اصلا
من ماستلا میزنم
من وی کر میزنم و روغن فیروز یه کرم خارجی هم دوستم آورده اسمش یادم نیست ولی واقعا خیلی خوب بودم پای بچم بدجور قرمز کرده بود اونو زدم یه روز خوب شد مقدارشم خیلی کم باید بزنی
حالا میپرسم برات ولی داروخونه ها ندارن باید بری از سیسمونی ها بخری
کرم تالک سوختی نوزاد
زینک فقط کورتون نداره بقیه درصدی دارن
زینک فیروز میزنم درجا خوب میشه
من کالاندولا بیمارستان داد با کرم پیشگیزی چیکو خریدم
سودو کرم خوبه ولی نباید دائم بزنی
کالاندولا هم خوبه من پام عرق سوز شده بود زدم خوب شد😁
گلم چ جوری هشتگ میزنی چرا من میزنم نمیشه
من سودوکرم خریدم هنوز ک بچه دنیا نیومده ولی دستم سوخت دو روز زدم اب رو اتیش شد خوب شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.