من که از سانی بیبی خرید کردم خوب بود
نمیدونم منظور بعضیا از کیفیت چیه دقیقا
خب توقع دارن رامپر نوزاد ۵۰۰ ۶۰۰ باشه؟!!
من که راضیم از جنسش از نزدیک دیدم عین عکسشه
من لباس از پیکی بای خریدم خوب بود
از سانی بیبی خرید کردم واقعا خوب بوده و راضیم
از ملیکا کیدز هم خرید کردم راضیم
سایت mahniinii هم خوبه
رویا کیدز خرید داشتم راضی بودم
اگه تیکه ای میخوامی رامینا شاپ بگیر.دلبند بگیر من اینا رو گرفتم راضی ام.ی پیجم بود هوم کیدز دو سری تیکه ای گرفتم جنساش خوب بود
بل بیبی-بیبی شاپ لند_دلژین کیدز_بیبی ریتا_گرین کیدز
رامینا شاپ-اینفینیتی کیدز-شایار کیدز_لوکیدز_مینیمی لند
خواهرم هرچقدر پول بدی همونقدر آش میخوری جنسی که ارزون تره معلومه کیفیت نداره
سایت نی نی ریزپوش روهمببین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.