من دخترمو از ۴۰روزگی میبردم بیرون و پارک و گردش
تو تاب که نمیتونن بشینن اون تابا مال بچه بزرگاس ولی برای حال و هواشون خوبه
اره من بردم تابم سوارش کردم
اره تو بغل خودشو ننشوندم
منهرروزمیبرم
من دیروز برای اولین بار گذاشتم خیلی خوشش اومد، همیشه میرفتیم فقط نگاه میکرد
نه خیلی کثیفه تاب های بیرون
با کالسکه توی پارک میچرخونم
یا زیرانداز میندازم خوراکی و اسباب بازی میبریم میشینیم
تاب بازی هم نکنه برا هوشش خوبه ببر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.