بچه ۸ ماهه میبرین پارک تاب بازی کنه ؟؟؟؟

۷ پاسخ

بله بچه من نشستن بلده
تاب بازی میبرم، سرسره هم خیلی دوست داره

بستگی به بچه داره اگه خوب می‌تونه بشینه گردن بگیره و خودشو بگیره آره وگرنه عجله نکن بزار یک سالگی من فککنم بعد یک سالگی

من میبردم از 4ماهگی

اره من از ۶ میبردم

آره من میبردمش

من میبردم از شش هفت ماهگی

اگر نشستن بلده میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور ۱ سالگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا ۱۱ ماهگی