بله بچه من نشستن بلده
تاب بازی میبرم، سرسره هم خیلی دوست داره
بستگی به بچه داره اگه خوب میتونه بشینه گردن بگیره و خودشو بگیره آره وگرنه عجله نکن بزار یک سالگی من فککنم بعد یک سالگی
من میبردم از 4ماهگی
اره من از ۶ میبردم
آره من میبردمش
من میبردم از شش هفت ماهگی
اگر نشستن بلده میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.