۲۴ پاسخ

سایز ۳

سایز ۳ اندازشه چون ختنه کردم دیگه ۴ میبندم

4 میبندم

من سایز سه می‌بندم شبا چهار

۶۵۰۰ وزنشه ۳ مولفیکس میبندم

سایز۳

۳ماهگی سایز ۴ بخاطر ختنه

سایز۳

مولفیکس ۳

سایز ۳

سایز ۳ مولفیکس

سایز ۳ میبندم

من 2میبندم

۳کانال دار‌مای بیبی

یکی دوروزه چهار میبندم
ولی چهار بزرگه سه کوچیک سه میبستم هر سری دسشویی میکرد میزد بیرون رد هم مینداخت بعد چهار میبندم خیلیییی شله 🥲

من ۴ میبندم

من ۲ میبندم

من ۱۴ تا مونده سایز دوها تموم بشه دیگه سه میبندم سه روز دیگه میشه سه ماهش

من 3 میبندم

۳ روز دیگ میره ت ۵ ماه دخترم
سایز ۳ میبندم

یه سن نیست بیشتر به وزن‌
من ۳میبندم ولی این بسته است تموم بشه میخوام ۴ امتحان کنم

چهار.

ازامروز سایز۴میبندم

سایز ۳ مولفیکس میبستم، دو روز هست سایز ۴میبندم

سوال های مرتبط