خانوما برای بچه پنج کیلو پوشک سایز چند میبندین؟؟؟

۱۱ پاسخ

من برند مای بی بی سایز ۳ میبستم

من سه میبستم

سایز۳هانیز

من سایز 2میبندم
ولی بازم بنظرم هربچه به نسبت تپلی پایین تنش باید براش پوشک مناسب بگیری

من ۳ میبندم
سایز ۲ روی ران پاش رد مینداخت

من یک میبندم

من تازه شده 5 کیلو هنوز یک میبندم

من 2 میبندم

مای بیبی 3 کانال دار

سایز 2

من ۲ میبندم

سوال های مرتبط

مامان ماهان🩵 محیا🩷 مامان ماهان🩵 محیا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان آیکان💙🌙👶🏻 مامان آیکان💙🌙👶🏻 ۱۲ ماهگی