برا من یکی بود
برا من شکمی ۳۸ بود واژینال ۴۳
شکمی ۳۴ بود واژینال ۳۷
شکمی ۳۰ بود
واژینال ۳۷
شکمی ۳۳ واژینال ۴۰ دکتر واژینال گفت اون اشتباه حساب کرده بود
واژینال دقیقه
شکمی ۲۰ داد بم ک خیلیییی ترسیدم ولی واژینال۳۹
برا من شکمی ۳۰ بود واژینال ۳۱
خیلییییییییی
اصلا به شکمی اعتماد نکن۹۰درصد مواقع اشتباه نشون میده
سر من اومده میدونم چقد بده
سونو شکمی هر سری بالای ۳۵ نشون داد بعد من دیدم دل درد دارم دکترم شک کرد گفت برو واژینال
باورت نمیشه ۲۷ بود😶😶😶 اصلا هنگ کردم
بعضی وقتا ۳ ۴ تا بستگی به دکتر و دستگاهش داره
خیلی نیست،واژینال دقیقتره
برا من یکی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.