خانوما من شکمم خیلی سفته ومحکم شکمای شماهم اینجوریه

۱۱ پاسخ

منم سفته

واسه من بالای شکمم شل پایینش ولی سفته فک کنم نی نی دیگه استخون داره باید سفت باشه

مال من ک همش سفته

از اول سفت بود

وقتی سفت میشه چقدر طول میکشه شل بشه
من قبل کم سفت میشد
ولی این دفعه از دیروز صبح سفت بود تا امروز عصر پدرم در امد عصر ول کرد خداروشکر

اره مال من سفته از اول سفت بود همیشه میرم میبینم میگم اینا چجوری بچه رو جمع میکنن اندازه میکنن وزنشو میگن مال من که خیلی سفته یکیم بخواد اینجوری فشار بده دردم میاد که😐

اره منم سفت میشه مثلا سمت راست بعد ی کم خب دردم داره

من وقتایی که چیزی میخورم اینطوری میشم

نه برا من شل و وله و وقتی بچه یه گوشه جمع میشه سفت میشه اونجا

ولی توی هفته ی تو باید سفت بشه چون بچه بزرگ میشه

شاید انقباض داری
نه من اینجور نیستم

منم امشب اینجور شدم
درد پریودی هم دارم 😭

سوال های مرتبط