۸ پاسخ

اینا واسه شش ماهگی به بعده الان دیگ دیره باید نی دار بگیری براش بعدم ک لیوان معمولی
اینا اینجوریه ک چپه بشه آب نمیریزه رو لباسشون خیس بشه فشارشم کمه ک نپره گلو بچه کلا لیوان آموزشیه

اینا سرشون پهنه با یه سوراخ خطی که ضد چکه نیست برای شروع آب دادن خوبه من اونتشو گرفتم یه مدت باهاش آب میخورد باعث میشد یه دفعه آب خالی نشه تو دهنش مثل لیوان تا کم کن قورت دادن رو یاد گرفت بعد لیوان معمولی دادم بهش دیگه عادت کرده بود

من گرفتم خوب بود ولی پسرم میمیالیدش همه‌جا دیگه گذاشتم کنار از لیوان معمولی استفاده میکنیم

من گرفتم قبلن ولی دخترم آنچنان استقبالی ازش نکرد به نظرم لیوان نی دار یا قمقمه نی دار بهتره

کلا سری اینجوری خوب نیست اب راحت نمیاد ازش

من گرفتم‌ واسه پسرم خوبه بد نیست سوراخش کوچیک‌بود من با چاقو یسره کردم.. ولی پسرم مک میزنه انگار راحت آب نمیاد هوا میره داخلش.. یا پسرم خودش نمیخوره نمیدونم

این لیوانه سرش چند تا سوراخ داره ک بلند کنی آب می‌ریزه

اره فک کنم
اگه گرفتین نتیجه بگین راضی هستین یا ن ماهم بگیریم

سوال های مرتبط