سلام دوستان انتی ام خوبه?

تصویر
۸ پاسخ

طول سرویکس منو 30 زده دکترم گفت خوبه 😐

بچه دختره درسته

اره خوبه جنسیت رو چی احتمال داد؟

خوبه کار سنگین نگن بزار تا آنومالی سرویکس بره بالا

آره خوبه فقط حواست باشه زیاد پیاده روی و پله نری طول سرویکست پایین نیاد

اره عزیزم خوبه

همه چیت خوبه

آره فقط طول سرویکس ۳۳ هست مراعات کن یکم

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته یازدهم بارداری
مامان نفس باباش🐣 مامان نفس باباش🐣 ۸ ماهگی
مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته هجدهم بارداری
مامان النا🎀 مامان النا🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خداجونم مامان معجزه خداجونم ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لنا مامان لنا ۶ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وششم بارداری