نه قند باعث سزارین نمیشه وزن بچه اگر بالا بره سزارین میشی من بچه اول روزی سه نوبت انسولین میزدم طبیعی زایمان کردم
ببین بستگی به خودت داره من چون وزن بچه خیلی زیاد شد قراره سزارین بشم
ولی اگه رژیم تو رعایت کنی میتونی طبیعی زایمان کنی
و همه چی بستگی به تشخیص دکترت داره
ولی تا میتونی رژیم تو رعایت کن
بستگی ب تشخیص دکتر داره ولی فک نمیکنم قند باعث سزارین اجباری بشه بلکه طبیعی بهتره برای کسایی ک قند دارن ب هر حال تصمیم دکترته
خیلی ب خودت استرس نده کل روز فقط سوالات درمورد قند. بارداری بوده از منم بالا بود دکتر.هیچی بهم ندادفقط یکم رعایت کنی خوب میشه از تو هم انقد بالا نیس ک باعث بشه سزارین اجباری شی بچه انشاالله ب وقتش میاد. نگران باش عزیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.