تورو خدا کمک آیا آزمایش قند اجباری هست آخه من نرفتم

۱۲ پاسخ

خیلی مهمه چون دیابت شوخی نداره

از هفته ۲۴ تا ۲۸ وقت داری بری

معلومه که اجباریه اگ داشته باشی اب دور جنین زیاد میشه و باعث زایمان زودرس🫤

اره اجباری ،چون دور از جونت اگر دیابت داشته باشی و درمان نشی اون دیابت به بچه میرسه و تا اخر عمر اون بچه بیچاره باید انسولین بزنه ،پس متوجه مهم بودنش میشی

بله اجباریه، اگر گلوکز نمیتونی، تست دو مرحله ای بده

اره خیلی راحته واقعا اصلا چیز سختی نیست

من که تازه اومدم از دکتر
برام نوشت که برا ۲۵ هفتگی برم

هنوزم وقت داری بری منم هفته ۲۷رفتم ولی حتما برو اگه دیابت داشته باشی کنترلش کنی

دکترت نگفته حتما لازم نبوده
واسه منم قند رو با یه ازمایش خون سنجید، از اون شربته نگفت

اگه دکترت نگفته پس نیازی ندیده

منم هنوز نرفتم ولی دیروز بیمارستان بودم گفت بابد تا الان میرفتی چرا نرفتی گفتم میرم حالا

یعنی دکترم ننوشته

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه‌ی خدا مامان هدیه‌ی خدا ۴ ماهگی