۴ پاسخ

منم نرفتم هنوز، دکترم چیزی نگفت احتمالا این سری مینویسه

من میخام اخر ۲۸برم
حال ندارم

۲۸ هفته میری
ی پودر میدن توش ااب میرزی ناشتا میخوری بعد خون میگیرن ازت

از ۲۴هفته تا ۲۷هفته دکترت باید بنویس بری

سوال های مرتبط