۸ پاسخ

قند نداری

مرسی عزیزم

برامن ناشتا ۷۴ بود
یه ساعت بعد از گلوگز ۱۰۴ بود
امروز بردم دکتر گفت قند نداری نرماله
برا شماهم نرماله

دیگه خیالم راحت باشه ندارم
یعنی امکانش هست هفته های بالا بگیرم؟

نرمال

عالیه مشکلی نیست

یه ساعت بعدش چی
چرا اون عددش بالاس

سلام
نرماله خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌ونهم بارداری