۵ پاسخ

همه چی خوبه

ازمایشتم اوکیه فقط گلبولهای سفید یکیی زیادن انگاری ک مشکلی نداره فک کنم

خوبه قند نداری گلم ولی رعایت هم بکنی بد نیست میدونی پیشگیری بهتر از درمانه

قندت خوبه ناشتا 90 یکم مراعات کن تو قند و شکر خوردن که هفته هات بالاتر رفت خدایی نکرده دیابت نگیری

قندت خوبه

سوال های مرتبط

مامان دیار👼🏻🩵 مامان دیار👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری