خانما جواب ازمایش قندمه اوکیه؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

اره خوبه

خوبه گلم
تو دیابت نداری
ولی نیتروژن خونت یکم کم تر از حد نرماله
قبل آزمایش زیاد آب خوردی
یعنی بیشتر از هشت لیوان ؟

بفرما

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۸ ماهگی
مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ ۱ ماهگی
مامان باران🩷اریان🩵 مامان باران🩷اریان🩵 ۵ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۸ ماهگی