بچه ها جواب ازمایش قندمه کسی بلده بخونه

تصویر
۴ پاسخ

گلم قند ناشتاتون خیلی خیلی پایینه، کلمه ی انگلیسی L کنار عدد ۶۶ یعنی LOW که میشه خیلی پایین
شما ببینید رنج نرمال قند ناشتارو زده ۷۰-۱۱۰
واسه شما عددش زیر رنج نرماله

یکم شیرینی جات بخور، مصرف موز و میوه رو زیاد کن، بستنی بخور که واسه وزن جنین تون خوبه، خرما روزی چهار پنج عدد بخور.
اما مصرف قند مصنوعی سعی کن نداشته باشی، مثل نوشابه و کیک و بیسکوییت های شرکتی و شکر و…

۸۴ هم قندیه که بعده صبحانه ازت گرفتن اونم خوبه

آره ۶۶ قنده خونه ناشتاته‌ که خوبه
برا من ۸۲ بود دکترم گفت خوبه

قند ناشتات پاین عزیزم ی چیزی بخور نصف شب قندت نیفته

سوال های مرتبط

مامان آیلین وسلین مامان آیلین وسلین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۸ ماهگی