۶ پاسخ

ببن برنج نهایت پنج قاشق بخور نهایت دو روز یبار
سیب زمینی نخور اصلا
نون هم سعی کن نهایت نون سنگک در حد یه کف دست بخوری
میوه هم کم بخور روزی دو تا نهایت اونم هر کدوم یه وعده جداگانه
بهتر میشی

قند ناشتات بالاعه. اگر با رژیم نیومده پایین دارو میده اوکی میشه نگران نباش

بالاس ناشتات

ناشتا یکم بالا بوده فک کنم

قبلاچن بود؟

الان 107

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان والا مامان والا ۶ ماهگی
مامان دلا مامان دلا ۹ ماهگی