سلام از بدترین ازمایش🥲🥲

تصویر
۹ پاسخ

وای وایییی🥲🥲🥲

واااااای

اصلا هم سخت نیست 😍بعدش دراز بکش تا مرحله اخر ازمایش هات ، دیگ حالت بد نمیشه

انگار مدِ هر کس میره این ازمایش از شربتش عکس میده😂😂😂

افتضاح بود من که واقعا حالم بد شد باهاش

و من که از استرس این آزمایش هرشب خوابشو میبینم 🤭🤭🤭

واقعا اونطور ک میگن سخته؟

سلام مادرای کسی برفک دهانی زده دارو چی استفاده کرده

وای منم امروز داشتم🤢

سوال های مرتبط

مامان دلوین🪻 مامان دلوین🪻 ۵ ماهگی
مامان دلا مامان دلا ۹ ماهگی
مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۲ ماهگی