من خوردم مثل نوشابه بدون گاز بود واینکه بعد ازمایشم که تموم شد تا بیام خونه وبتونم غذابخورم طولانی شد دیگه داشتم میمردم فکرکن8شب شام خوردم صبح ازمایش دادم وتا کارهای بیرون وخریداموبکنم بیام خونه4بعدازظهر غذا خوردم20ساعت ناشتا بودم
من دوبار رفتم واسه آزمایشش.چون دیر رفتم نگرفتن.دیگه نمیرم.برام هم مهم نیست چون بهداشت همیشه میترسونه.نباید بخاطر حرف اونا خودمو سوراخ سوراخ کنم که تهش معلوم شه ندارم.میدونم قصدم میزونه و رعایت دارم.
مزه قرص جوشان پرتقاليو ميده من فقد سردرد شدم
اولش اوکی بود ولی بعد نیم ساعت سرگیجه خیلی بدی گرفتم
اینو ک خوردی دراز بکش تحرکم نداشته باش
برای من ناشتا و بعد صبحانه نوشته بود از این شربتا نخوردم اول ناشتا خون گرفتن بعد گفتن صبحونه بخورم خوردم دو ساعت بعد دوباره خون گرفتن چون دکترم میدونست حالت تهوع دارم بخاطر سرماخوردگیم
هزینش چقدر شد عزیزم
باز این پودر😒
منم الان اومدم که آزمایش رو بدم 🫠😢
خیلی خوشمزه بود😁
منم تازه خوردم یکم حالم بده ولی هی دارم نفس عمیق میکشم
الانم میبینمش حالت تهوع میگیرم 🤕
اونقدری که دیگران گفتن بد نبود تو ده ثانیه خوردمش بعد حس بدی داشتم ولی گذروندمش تا اخر آزمایش
این ازمایش دو. مرجلس یا سه مرحله؟
پرتقال یا لیمو ترش باخودت ببر بو کن از حالت تهوع نجاتت میده
منم دوروز رفتم هر دو بار هم بعد ۳۰ دقیقه بالا اوردم بعد دکتر ازمایشمو عوض کرد
من بارداری قبلیم سر این شربته اذیت شدم. این سری به دکترم گفتم. پرسید تاحالا سابقه قند و دیابت داشتم؟ گفتم نه. برام آزمایش قند دومرحلهای قبل و بعد صبحانه نوشت
منم الان دادم
خیلی زجر اوره
مخصوصا حالت تهوع بعدش ....
برامن به شدت راحت بود
چجوری بود ؟
وای من انقد اوق زدم تا خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.