بوقت آزمایش تحمل گلوکز

تصویر
۷ پاسخ

خداروشکر اینم تموم شد
اصلا بد نبود اونجوری که بعضیا واقعا بزرگش میکردند خیلی تو دل بعضیا خالی میشد
تجربه امروز من یه محلول میشه گفت آب قند بود دادن ظرف پنج دقیقه یا یکم بیشتر باید میخوردی قبل محلول یه بار آزمایش خون و ادرار میدی بعدشم به فاصله یه ساعته دو بار آزمایش خون
همین و تموم هیچی هیچی نبود بخدا هیچ انشالله زایمانم برای همه همینجور آسون باشه

دیر رفتی دیگه اگر زود میرفتی واس ساعت ۹ تموم میشد

الآنم اینو میبینم حالم بهم میخوره

منم هفته بعد دارم. 😭😭😭

چقدقبلش بایدناشتابود؟

فقط زیاد راه نرو خوردی خون ازت گرفت فقط دراز بکش ک حالت تهوع میگیری میاری بالا

الان داری ازمایشو میدی؟

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان کارن وتو دلی مامان کارن وتو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان دِلیار🩷 مامان دِلیار🩷 ۴ ماهگی
مامان سه بچه 🥰 مامان سه بچه 🥰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرشیدا مامان آرشیدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان manyar مامان manyar ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا و ایلماه♡ مامان ایلیا و ایلماه♡ ۵ ماهگی