سلام باید چند هفتگی انجام دیدم ازمایش دیابت
هزینع اش جقدر شده ؟؟؟؟
خدایاااا چرا همه یدونه مبخورن منه بیچاره دوتا خوردم😄
من ک نیم ساعت بعد خوردن کلا بالا اوردم
تازه شربت خوردم تا یکساعت دیگه قبلش با دستگاه قند خون خونه قندم رو83بود
سخته عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.