بوقت آزمایش گلوکز

تصویر
۶ پاسخ

سلام باید چند هفتگی انجام دیدم ازمایش دیابت

هزینع اش جقدر شده ؟؟؟؟

خدایاااا چرا همه یدونه مبخورن منه بیچاره دوتا خوردم😄

من ک نیم ساعت بعد خوردن کلا بالا اوردم

تازه شربت خوردم تا یکساعت دیگه قبلش با دستگاه قند خون خونه قندم رو83بود

سخته عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان کارن وتو دلی مامان کارن وتو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان شیر کوچولو♥️ مامان شیر کوچولو♥️ ۶ ماهگی
مامان دِلیار🩷 مامان دِلیار🩷 ۴ ماهگی
مامان سه بچه 🥰 مامان سه بچه 🥰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرشیدا مامان آرشیدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی