بوقت ازمایش گلوکز 😁
اینکه مزه اش خوبه 🧐🥰چرا میگفتن بد مزست؟

تصویر
۱۰ پاسخ

بد مزه نیست، چون ۱۰ ساعت ناشتا هستی و این محلول انگار یک لیوان اب شکر غلیظ دارن بهت میدن ممکنه یکم تپش قلب بگیری حالت تهوع بهت دست بده

طعم دار بهت دادن خدا بهت رحم کرد ب من یه اشغالی دادن بی رنگ بی طعم انگار دوتا لیوان قند اب کم بریزی روش بدن بخوری بعد نیم ساعت جون ادم بالا میاد از تهوع،سر بارداری قبلی ب منم طعم دار دادن خیلی عالی بود و اذیت نشدم منم میگفتم این همه ادا مال چیه بقیه میگن این دفعه فهمیدم بستگی ب نوع گلوکز داره که میدن بهمون

بد مزه نیست خیلیییییی شیرینه من سر پسرم خوردم بالا اوردم دیگ دکترم برام قند دو ساعته نوشت برا دومی هم بهش میگم نمیتونم بخورم ک برام ننویسه خیلی شیرینه دل منو زد

اصلا بد مزه نیست اما بعضیا مثل من تو بارداری چیز شیرین میخورن حالشون بد میشع. منم خوردم بعد یه مدت دلمو زد نمیتونستم این حجم از شیرینی رو هضم کنم البتع سر بچه اولم الان این دوره نمیدونم

آره بخدا اصلا بدمزه نیست
من انقدر استرس داشتم قبل از اینکه برم
وقتی خوردم دیدم خیلی‌ خوشمزس اصلا هم اذیت نشدم

منم دیروز آزمایش دادم،نه حالم بد شد نه از گرسنگی مرده بودم
زنا خیلی ادادرمیارن،کلا بی توجه باش

بد مزه شاید منظورشون اینه از بس شیرینه دلشونو میزنه تو آزمایشگاه هم خودشون میپرسیدن حالت بد شد یا نه چون خیلیا حالشون بد میشد
من بدم نیومد اما پودرش ک حل نمیشد کامل یکم ضدحال بود

من این هفته میرم بخورمش😃😃🫣🫣

مزش اصلا بد نیست حال خرابی مرحله های اخرش بده

سلام من امروز آزمایش دادم خوردم

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان کارن وتو دلی مامان کارن وتو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان شیر کوچولو♥️ مامان شیر کوچولو♥️ ۶ ماهگی
مامان دِلیار🩷 مامان دِلیار🩷 ۴ ماهگی
مامان سه بچه 🥰 مامان سه بچه 🥰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرشیدا مامان آرشیدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی🩵🌻 مامان فسقلی🩵🌻 هفته بیست‌وهشتم بارداری