بوقت آزمایش گلوکز 😢
۴۰۵/۱/۱۶

تصویر
۵ پاسخ

من امروز دادم بالا اوردم باید باز تکرار کنم
من کلا خیلی از شیرینی بدم میاد

امیدوارم راحت پشت سر بزاری 🌹

وای وحشت دارم ازش اصلا دلم نمیخواد برم دکتر که برام بنویسه ☹️

بی مزه نیست

موفق باشی 🌹

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان کارن وتو دلی مامان کارن وتو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان شیر کوچولو♥️ مامان شیر کوچولو♥️ ۶ ماهگی
مامان دِلیار🩷 مامان دِلیار🩷 ۴ ماهگی
مامان سه بچه 🥰 مامان سه بچه 🥰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سوگند مامان سوگند هفته سی‌وهفتم بارداری