۴ پاسخ

مزه پودره بد نیست ولی من بعد خوردنش حالت تهوع گرفتم سخت تر از پودره فقط معطلی و چهار بار خون دادنه که من متاسفانه مجبور شدم دوبار هم تکرار کنم

منم امدم مال من خوب بود ولی خیلی شیرین بود حوصلم سر رفت

تصویر

منم‌دوست داشتم

اره خوشمزس

سوال های مرتبط

مامان شیر کوچولو♥️ مامان شیر کوچولو♥️ ۶ ماهگی
مامان سه بچه 🥰 مامان سه بچه 🥰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرشیدا مامان آرشیدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وپنجم بارداری