باید در عرض 5دقیقه بخوری اگه طول بکشه ازمایشت دقیق نیست
اول ناشتا میرید ازمایش خون میدید بعد پودر رو که دادن با آب خنک خوب خوب هم میزنید و تو ۵ دقیقه کم کم میل کنید بعد هم دراز بکشید ک حالتون بد نشه یکساعت بعد دوباره واسه ازمایش خون میرید بعد از اون باز یکساعت دیگه این مابین میتونید یه کم اب میل کنید ولی چیزی دیگه ای نه در کل برای من تجربه خوبی نبود ولی سعی کردم تحمل کنم تا تموم بشه
حتمن با اب سرد حل کن من ی دفع سر کشیدم
اگه با چیزای شیرین مشکلی نداشته باشی اوکیه میشه تحملش کرد برای من خیلی خوب بودخداروشکر فقط اگه ماشین دارین با ماشین برو که بعداز خوردن محلول بتونی دراز بکشی توماشین من اینکارو کردم اوکی بودم سعی کن بعداز محلول آب نخوری چون حالتو بدمیکنه
پودر و با اب خیلی خنک قاطی کن اصلا بد مزه نیست
به نظرم واسه هر کسی متفاوته من تجربه خیلی سخت و بدی داشتم ولی یه خانم کنارم بی خیلی سخت نبود براش
پودر حتما خوب هم بزن با آب سرد
بعد این که کامل خوردی سرتو پایین نندازید تو گوشی
نفس عمیق بکش اگر حالت تهوع داشتی با شوهرت برو
امروز خوب غذا بخور من شبش سبک غذا خودم ۲ شب به بعد از گشنگی مرده بودم
انشالله واسه شما راحت باشه و تجربه خوبه باشه
پودر رو با اب خنک قاطی کن و کم کم بخور که حالت بدنشه گلم
بنام خدا همه رو بالا اوردم😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.