منم همین الان اون محلول مزخرف رو خوردم خدا کنه بالا نیارم
اب خنک ببر باخودت
ی پودر میدن ک مزش مث اب قنده هیچ فرقی نداره باهاش ولی با اب خنک راحتر میخوری
سختیشم برای من فقط تو سه بار آزمایش دادن بود
یکمم کلافه کنندگیش تو منتظر موندنه ک هر یک ساعت از من خون گرفتن
سلام خوبه فقط شیرینه خیلی من که خوردم سیر شدم تا یکساعت نمیتونستم چیزی بخورم بالا میاوردم🤣🤣
تو فاصله ی خون گیری ها نباید چیزی بخوری
عزیزم اصلا نترس
فقط همراه خودت آب سرد ببر که با پودر قاطی کنی بعدم سعی کن مثل من یه نفس بخوری
بنظر من مزه شربت پرتقالی میداد
اصلا سخت نیس اینجا یه عده بزرگش کردن خیلی راحته
هیچ چیز خاصی نیست الکی بزرگش کردن یه شربت میخوری میری خون ازت میگرن ادرار میگیرن و میگن پاشو برو هر چی میخوای بخور تموم شد و رفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.