اینم از ازمایش 🥲🥲🥲

تصویر
۷ پاسخ

چطور بود ازمایشش
من که اصلا نمیتونم ناشتا بمونم از گشنگی میمیرم همینطوریش هر یکساعت باید بخورم

من هنوزنوبتم نشده

به سلامتی. میشه بگید باید چند ساعت ناشتا بود؟من ۲۵ هفته ام تا کی زمان داره ازمایش انجام بدیم ؟؟؟

چند ساعت ناشتا بودین؟ من سه شنبه باید برم

فقط مراقب باشید بالانیارید که مجددباید تکرار کنید حس کردید حالتون بده حالت تهوع وسرگیجه دارید دراز بکشید بهترشید

و منی ک هنوز نرفتم بدم🤦🏻‍♀️😑

منم شربت رو خوردم
الان نوبتم میشه برم نوبت دوم خون بدم

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان والا مامان والا ۶ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۲ ماهگی