اینم غول مرحله آخر... خوشمزه بود ولی خیلی سخت بود خوردنش🥲🥲🥲🥲

تصویر
۲۱ پاسخ

عزیزم شما لکه بینی هم داشتی که سرکلاژ شدی ؟من لکه بینی دارم خیلی نگرانم نمی‌دونم چیکار کنم شیاف و آمپولم دارم استفاده میکنم

فول اخر زایمانه😅

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

عزیزم مرحله اوله تازه🤣🤣🤣

من یه هفتس دادم
هنوز دستام کبوده جاهایی که خون گرفته و خیلی درد میکنه

واسه منم خ راحت بود اصن اونجوری ک میگفتن نبود اتفاقا خ خوشمزه بود

تاریخی که دکتر برای من نوشتن که انجام بدم میشم ۲۸ هفته و ۱ روز.دیر نیست؟الان میبینم همه زیر ۲۸ هفته دارن انجام میدن

وای من خیلی دوس داشتم
تازه موقع خوردنش ناراحت شدم کم بود و زود تموم شد 😀

جواب این ازمایش اگ بد باشه چی میشه ؟؟ برا دیابت هست؟؟

منم استراحت مطلقم چجوری قبول کردن بیان خونه ازت ازمایش بگیرن

منم امروز رفتم هنوز مونده دوباره برم خون بدم

۴ بار خون باید بدیم؟ وای زیاده

من هنوز ب این مرحله نرسیدم 🦦😅

منم تازه خوردم نشستم نه نیم شع برا نوبت دوم خون گرفتن🤦🏻‍♀️

🙁غول مرحله اخر این نیس
از هفته ۳۰ هست تا اخر

کدوم ازمایشگاه رفتی؟
هزینش چند شد؟

مطمئنمی مرحله آخره؟😂

چرا میگید سخته خوردنش؟ مال من خیلی خوشمزه بود

برای من خیلی خوشمزه و آسون بود ولی ۴ بار خون دادن بیشتر سخت بود

نه غول مرحله ی اوله🙂

چرا میارید تو خونه می‌خورید 🤔

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍❤️ مامان تو دلی😍❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلا مامان دلا ۹ ماهگی
مامان دلماه♥️ مامان دلماه♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری