خانوما این جواب آزمایش قندمه چطوره اوکیه یا نه؟؟

تصویر
۷ پاسخ

اره .اونم دوباره رعایت کنی اوکی میشه 🫠

برا قند بهت میگن یکم بالاس .منظورشون لب مرزه .اونم اگه دکتر لازم بدونه برات تکرار میکنه .یه رژیمی ام بهت میده

صفحه دوم خوبه عفونت نداری

ناشتا بالاس کمی باردار باید زیر۹۰ باشه

اره قند خوبه .ولی هموگلوبین خونت یکم پایینه .نشون دکتر بدی قرص اهنتو عوض میکنه میگه روزی دوتا بخوری

ناشتات بالاعه

اینم صفحه دومش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دیار👼🏻🩵 مامان دیار👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان سلنا دلانا👭💗💗 مامان سلنا دلانا👭💗💗 ۵ ماهگی
مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ ۱ ماهگی
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی