۴ پاسخ

دیابت ندارین خداروشکر اما قند ۱ساعت بعدت یکم بالاست

یکساعتت مقداری بالاست. رژیم متعادل رعایت کن

ناشتا اوکی
فقط قند یک ساعت یکم بالا

نه خوبه اوکیه قندت خوبه

سوال های مرتبط

مامان سلنا دلانا👭💗💗 مامان سلنا دلانا👭💗💗 ۵ ماهگی
مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی