خانوما جواب ازمایش قندمه
تفسیر کنین
جوابش چیه

تصویر
۳ پاسخ

فقط قند ناشتات بالا هست خیلی رعایت کن به دکتر نشون بدی حتما بهت رژیم میده

به دکتر نشون بده عزیزم نظر تخصصی بده
یه زره من فک کنم قند ناشتا زیاده اون جوری تو گهواره خانما گفتن من ناشتا ۸۵بود دکتر گفت خوبه

مشکلی نداره عزیزم بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا🩵 مامان فرشته خدا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۸ ماهگی
مامان دیار👼🏻🩵 مامان دیار👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان 🥹جوجه پسر🥹 مامان 🥹جوجه پسر🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سلنا دلانا👭💗💗 مامان سلنا دلانا👭💗💗 ۵ ماهگی