خانما جواب ازمایش قندم کسی چیزی متوجه میشه؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

خوبه خداروشکر

عالیه ۷۰

خیلی خوب بوده

عالیه خوش ب حالت من ناشتا دوبار رفتم۹۳.۹۶بود

خوبه گلم

عالیه.خداروشکر

خوبه نرمال

قندت خوبه عزیزم

خوبه اوکیه

خوبه عزیزم

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاهان✨️🐥 مامان شاهان✨️🐥 ۹ ماهگی
مامان دخترم🥹🩷 مامان دخترم🥹🩷 ۱ ماهگی
مامان آلوچه💚🩷 مامان آلوچه💚🩷 هفته سی‌ام بارداری