۸ پاسخ

راستی اونم لنفوسیت هست که بالا است یعنی گلبول سفیدت بالاست یعنی عفونت داری شاید سرما خوردی

فقط کم خونیه . T42شده ۲/۱ فک نمیکنم مهم باشه

اصلا هم نگران نباش قرص کم خونی خارجی بخر یعنی دکتر برات بنویسه و تیروئید هم زیاد بالا نیست حل میشه شاید قرص استفاده کنی

tsh خوبه.. t3 یه دهم بالاعه
ک فک کنم مهم نیست

چیز خطرناکی نیست یکم کمخونی داری و‌ تیروئید برو‌دکتر‌برات دارو‌بنویسه عزیزم

سلام عزیزم کم خونی داری گلبول های قرمز پایینه تیروئید هم داری اون یکی رو نمیدونم

برا چی میمیری!؟؟؟ یه کم خونی ساده است

مامانا کیا در بارداری انسولین میزنن چه جوریه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها..🩵🩵 مامان جوجه ها..🩵🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری