خانوما بخیه لیزری بهتره یا نخی؟

۲ پاسخ

هر کسی ی نظری داره ..اکثر دکترا میگن بخیه چون لیرزی ی نخ داخلی داره ک برا بعضیا حساسیت ایجاد میکنه ب خاطر همین بخیه پیشنهاد میدن

لیزری

سوال های مرتبط

مامان ایلمان💙 مامان ایلمان💙 ۱ ماهگی
مامان ارشیا مامان ارشیا ۹ ماهگی
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان رُهام 🩵🦁 مامان رُهام 🩵🦁 روزهای ابتدایی تولد