بخیه نخی خوبه یا لیزری؟

۳ پاسخ

من لیزری بودم خیلی راحت بودم

برا منم لیزری بود خیلی خیلی راضیم عفونت هم نکرد

برامن ۵ سال پیش که لیزری بود عالی بود الان نمیدونم کدومش خوبه

سوال های مرتبط

مامان ایلمان💙 مامان ایلمان💙 ۱ ماهگی
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان رُهام 🩵🦁 مامان رُهام 🩵🦁 روزهای ابتدایی تولد