ن گفت چهارشنبه ازملیش بده ببینیم چیکار باید کنیم
برای من امد پایین سه کیسه خون گذاشتم
دکتر سرم ننوشت واست؟
چهارشنبه باز باید آزمایش بدم
برای من اومده پایین
اگه همین طور داره میاد پایین نشونه ی مسمومیت بارداریه و خیلیییییی خطرناکه. برای خواهرم پیش اومد جون خودش و بچش در خطر شدید بود ختم بارداری زدن واسش. حتما و تاکیدا و سریعا مراجعه کن دکترت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.