۷ پاسخ

حظ کردم از شاهرخ ...خیلی قشنگههه

یکی توی دلمه فرزادفرخ،
خوش اومدی من دور چشات بگردم هایده هوش مصنوعی

احسان خواجه امیری اومدی تا بره فصل دیوانگی شدی آرامش کل این زندگی

عالیه این

تصویر

سلام پسرم دوماهه هست ۶۰تا سی سی شیر میخوره مامانا شما تو این سن نوزاد چقد میدین

بهترین حال جهان را دارم اسم خوانندش یادم نیست🫠

من اهنگ پل علیرضا قربانی رو گذاشتیم
چون هم اسم دخترم داخلش بود هم اسم خودم

سوال های مرتبط