خانم ها کیا بیمارستان ولایت زایمان کردن و دکترتون کی بود ؟؟؟

۵ پاسخ

از من ۱۷ نیم گرفتن بیمه تامین احتماعی داشتم اما ازاد حساب کردن چون سزارین اختیاری بودم دکترمم اومد بیمارستان ولایت به دکترمم ۲۰ دادم ۱۱اسفند زایمان کردم

سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم سوالاتون و رایگان پاسخ میدم ضمنا تو روبیکا هم گروه چت تجربیات نو مادران و بارداری ها و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy

سزارین واسه آخر این ماه با بیمه سلامت گفتن ۵تومن

قیمت ها چجوریه ازاد سزارین چنده

ام البنین هستش دیگه دولتیه دکترهای شیفت نیستن مگه ؟

سوال های مرتبط

مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وهفتم بارداری