از من ۱۷ نیم گرفتن بیمه تامین احتماعی داشتم اما ازاد حساب کردن چون سزارین اختیاری بودم دکترمم اومد بیمارستان ولایت به دکترمم ۲۰ دادم ۱۱اسفند زایمان کردم
سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم سوالاتون و رایگان پاسخ میدم ضمنا تو روبیکا هم گروه چت تجربیات نو مادران و بارداری ها و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy
سزارین واسه آخر این ماه با بیمه سلامت گفتن ۵تومن
قیمت ها چجوریه ازاد سزارین چنده
ام البنین هستش دیگه دولتیه دکترهای شیفت نیستن مگه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.