۹ پاسخ

تقریباً بیشتر وقتا می‌شورم چی بشه ی وقتی ی کاری داشته باشم نشورم

تا الان يكبارم نشده كه نشورم،هميشه تو هر شرايطي ميشورم

پی پی اره...جیش هم گاهی اوقات میشورم گاهی اوقات پنبه اب میزنم باهاس تمیز میکنم گاهی اوقاتم دستمال مرطوب

اونایی ک میگین هر دفعه نمیشورین خدایی چجوری؟
من بضی وقتا خیلی کم پیش میاد لحظه ای کارداشتنی وقتی ک فقط جیش کرده نمیشورم باز ک میکنم بوی خیلیی بدی میده طفلی
دگ بزرگ شدن مگ میشه نشست دستمال مرطوبم ک پوست بچه رو اذیت میکنه

بزرگ که صددرصد جیش یه بارش و نمیشورم بقیه رو چرا میشورم

بله، از اولین روزی که به دنیا اومد تا الان

نه هر وقت حوصلم نکشه با دستمال مرطوب پاک میکنم😑

بله من هربار می‌شورم
چون دخترهست خدایی نکرده عفونت میکنه

جیش نه اما پی پی اره خب جیشم هر دو سه بار یه دفعه میشورم

سوال های مرتبط